vineri, 5 februarie 2010

Profesorului...


Sunt cativa ani de cand nu am mai scris un rand. Aproape ca am uitat vremea cand anchetele erau viata mea. Cred ca a venit vremea sa-mi reamintesc cum se facea presa.

Cel care se face "vinovat" nu este altul decat Florin Zamfirescu care, plecand putin, m-a trezit la viata.
Aici nu voi face anchete, dar nici nu voi inchide ochii.

Plecaciune Profesore!

Un comentariu:

  1. Intotdeauna exista un "vinovat" care te face sa scrii. Nu i-am putut crede niciodata pe cei care afirma "scriu doar pentru mine", de fapt scriem sperand ca cineva va ajunge intr-o buna zi sa citeasca si sa inteleaga. Sunt multi cei care citesc si doar isi imagineaza ca inteleg dar este de ajuns sa inteleaga o singura persoana si nimic nu a fost in zadar.
    La cat mai multe cuvinte !

    p.s. aprinde si tu un bec pe aici ca era sa-mi rup picioarele :)

    RăspundețiȘtergere