miercuri, 15 septembrie 2010

Vulturul e pentru sufletelul meu!


In vara asta am fost asaltat cu intrebari de genul: Da' cate pitzipoance ai agatat cu motocicleta? Sau opinii de genul: Maaama, cred ca nu este seara in care sa nu plimbi vreo fetiscana!

Anul trecut, in ziua in care mi-am cumparat motocicleta nu aveam niciun ban. Am vazut anuntul, m-am consultat cu al meu var/frate Sorin Avram, iar acesta mi-a spus: E pentru tine, ti se potriveste perfect, nu rata sansa! M-am dat de trei ori peste cap, am imprumutat suma pentru o perioada scurta de timp, suficienta insa pentru obtinerea unui credit bancar, iar dupa trei zile de la discutia cu Sorin eram deja la Bacau pentru a-l aduce acasa pe Vultur!

Prima plimbare (pe strazile Iasului) am facut-o abia peste alte trei luni, dupa ce mi-am luat carnetul, iar primele domnisoare le-am plimbat abia in aceasta vara, dupa ce am facut cu Vulturul 2.000 de km. 

Deci, nu pot sa spun ca nu am plimbat fete cu Vulturul, dar toate, absolut toate, sunt de exceptie. Au un caracter cum rar mai gasesti si, ca toate femeile, sunt extrem de frumoase!

Doar doua fete au avut atitudinea corecta pe motocicleta, in sensul ca s-au simtit in deplina siguranta, au fost relaxate si au admirat peisajul. Este adevarat ca a contat mult si faptul ca nu se aflau la prima lor plimbare cu o motocicleta! In cazul celorlate, eu am fost vinovat pentru ca nu s-au simtit ok pe motor, nu am stiut cum sa le conving ca vorba care spune ca motociclistii sunt donatori de organe este doar o legenda (daca cei aflati in trafic respecta regulile si pe cei din jurul sau). 

Dar sa revin la aberatiile auzite si enuntate la inceput. Sunt multi care isi cumpara un motor doar pentru a-l folosi la "agatat" si, de cele mai multe ori, comit erori in circulatie, fiind atenti mai mult la persoanele situate pe saua din spate, decat la circulatie si la drum. Nu condamn faptul ca isi cumpara motoare pentru a agata, ci atitudinea lor din trafic!

Fratilor agatati, dar circulati cu atentie, cu responsabilitate maxima fata de viata celui ce se afla "in carca" voastra!!!

Vulturul e pentru sufletelul meu!

Un comentariu:

  1. super tare neagule! e greu sa aleg care postura imi place mai mult: casta ta de nazist sau caciula aia dementiala!!!! bravo!

    RăspundețiȘtergere